BORN TO CREATE - LIVE TO PLAY - DREAM TO ACHIEVE

 

Stale szukamy inspiracji i nowych wyzwań.
Śmiało stawiamy na niestandardowe rozwiązania.
Wiemy, że wszystko, co możemy sobie wyobrazić jest realne.

O NAS


Jesteśmy studiem oferującym szeroką gamę narzędzi w obszarze advergamingu.
Projektujemy skuteczne i konkretne rozwiązania wzmacniające potencjał promocyjny gier. Stała współpraca z agencją Me & My Friends daje możliwość tworzenia projektów łączących rozwiązania w zakresie social media czy mobile marketingu. Wyróżnikiem The Dust na rynku są kreatywne rozwiązania i wysoki poziom graficzny realizowanych projektów. Wdrożone przez studio rozwiązania zostały też docenione przez ekspertów konkursu Golden Arrow, Impactor czy Mobile Trends Awards.

ADVERGAMING


Produkty The Dust pozwalają docierać do odbiorców z interesującym i angażującym komunikatem oraz budują pozytywne skojarzenia z marką. Stanowią też skuteczne narzędzie tworzenia baz danych i wsparcie dla działań promocyjnych. Rozwiązania projektowane i wdrażane przez The Dust zapewniają szeroką interakcję z marką, maksymalne zaangażowanie użytkowników oraz wykorzystanie potencjału viralowego.

Tworzymy angażujące gry wspierające działania promocyjne marek. Wierzymy, że dobrze pomyślana rozrywka może być skutecznym nośnikiem przekazu reklamowego. Stawiamy na realizacje, które zapewniają stały kontakt marki z odbiorcami. Oferujemy kompleksową obsługę na każdym etapie działań: od tworzenia koncepcji przez kreację i wdrożenie aż do promocji.


FREE-TO-PLAY


Free-to-Play to coraz popularniejszy model dystrybucji i płatności w grach mobilnych. Sprzedawane w tym systemie gry ściągane są na dysk komputera, konsoli, tabletu lub smartfona zupełnie za darmo. Bez ponoszenia żadnych opłat, użytkownicy mogą bawić się podstawową wersją gry. W aplikacji znajdują się jednak mikrotransakcje (in-apps purchases), w których za realne pieniądze można kupić wirtualną walutę, punkty czy generalnie dodatki do gry – mogą być różne przedmioty czy umiejętności, pomagające w dalszej grze lub ją usprawniające. Przykładem takiego usprawnienia jest przyspieszenie zdobywania doświadczenia lub ulepszenie jakiejś umiejętności na określony czas.

W każdym projekcie, w którego strategii ustalamy obecność zakupów w aplikacji, tworzymy złożoną ekonomię, którą możemy manipulować w zależności od poziomu trudności jaki chcemy osiągnąć. Posiadamy bogate know-how i wiele narzędzi potrzebnych do projektowania i rozwijania gier freemium, które cały czas zyskują na popularności.


1. Zrealizowaliśmy 25 aplikacji komercyjnych dla marek
2. Ponad 6 mln pobrań naszych aplikacji na rynku polskim i zagranicznym

3. 4,2 – średnia ocen wszystkich naszych aplikacji
4. 35 minut – średni czas użytkownika w aplikacji w kontakcie z marką

5. Realizacja projektów LAB’owych w tym VR oraz AR
6. 8 własnych projektów