Podstawowe informacje o spółce i jej działalności:

O NAS

Jesteśmy studiem oferującym szeroką gamę narzędzi w obszarze advergamingu. Projektujemy skuteczne i konkretne rozwiązania wzmacniające potencjał promocyjny gier. Stała współpraca z agencją Me & My Friends daje możliwość tworzenia projektów łączących rozwiązania w zakresie social media czy mobile marketingu. Wyróżnikiem The Dust na rynku są kreatywne rozwiązania i wysoki poziom graficzny realizowanych projektów.Wdrożone przez studio rozwiązania zostały też docenione przez ekspertów konkursu Golden Arrow, Impactor czy Mobile Trends Awards.

ADVERGAMING

Produkty The Dust pozwalają docierać do odbiorców z interesującym i angażującym komunikatem oraz budują pozytywne skojarzenia z marką. Stanowią też skuteczne narzędzie tworzenia baz danych i wsparcie dla działań promocyjnych. Rozwiązania projektowane i wdrażane przez The Dust zapewniają szeroką interakcję z marką, maksymalne zaangażowanie użytkowników oraz wykorzystanie potencjału viralowego.

Tworzymy angażujące gry wspierające działania promocyjne Marek. Wierzymy, że dobrze pomyślana rozrywka może być skutecznym nośnikiem przekazu reklamowego. Stawiamy na realizacje, które zapewniają stały kontakt marki z odbiorcami. Oferujemy kompleksową obsługę na każdym etapie działań: od tworzenia koncepcji przez kreację i wdrożenie aż do promocji.

FREE-TO-PLAY

Free-to-Play to coraz popularniejszy model dystrybucji i płatności w grach mobilnych. Sprzedawane w tym systemie gry ściągane są na dysk komputera, konsoli, tabletu lub smartfona zupełnie za darmo. Bez ponoszenia żadnych opłat, użytkownicy mogą bawić się podstawową wersją gry. W aplikacji znajdują się jednak mikrotransakcje (in-apps purchases), w których za realne pieniądze można kupić wirtualną walutę, punkty czy generalnie dodatki do gry – mogą być różnorakie przedmioty czy umiejętności, pomagające w dalszej grze lub ją usprawniające. Przykładem takiego usprawnienia jest przyspieszenie zdobywania doświadczenia lub ulepszenie jakiejś umiejętności na określony czas.

W każdym projekcie, w którego strategii ustalamy obecność zakupów w aplikacji, tworzymy złożoną ekonomię, którą możemy manipulować w zależności od poziomu trudności jaki chcemy osiągnąć. Posiadamy bogate know-how i wiele narzędzi potrzebnych do projektowania i rozwijania gier freemium, które cały czas zyskują na popularności.

Firma ma w portfolio szereg produkcji przygotowanych z myślą o najpopularniejszych platformach mobilnych.Przychody generują reklamy oraz mikrotransakcje dokonywane przez użytkowników wewnątrz aplikacji.Gry udostępniane są za pośrednictwem globalnych platform: Google Play (Android), AppStore (iOS Apple), Windows Phone (Windows Mobile), a także Amazon.

Przyjęta i realizowana przez Zarząd strategia rozwoju Spółki zakłada:

  • zwiększenie liczby realizowanych projektów przy jednoczesnym podniesieniu ich atrakcyjności i zaawansowania technologicznego
  • produkcja najwyższej jakości gier na wszystkie popularne platformy mobilne:
    • gry na zlecenie (advergaming) – docelowo ok. 30% przychodów
    • gry własne – docelowo ok. 70% przychodów
  • skupienie się na produkcji gier własnych w modelu F2P (free to play) i istotna globalna ekspansja na tym rynku
  • nasilenie działań promocyjnych
  • w części gier wykorzystanie technologii VR (virtual reality – wirtualna rzeczywistość) i AR (augmented reality – rozszerzona rzeczywistość).